Hasizom tréning 30 percben

2015.05.11.

 

Hasizom tréning csak 30 percben!

Még nem késő elkezdeni a nyári formába hozó hasizom edzéseket! A rendszeres hasizom és törzsizom edzéssel akár hetek alatt látványos változást tudsz elérni! Nem órákon kersztül történő sanyargatás, hanem célzott izommunka árán!

 

 

 

Hetente kétszer 30 percben végezheted órai kereteken belül (kedden és csütörtökön 19:00 órától), de ajánlott otthon is rászánni (ezen kívűl) a hét további 3 napján is 15-20 percet kiegészítő hasizom edzésre. Ami még nagyon fontos a látványos változáshoz, ami nélkül természetesen lassabb lesz az átalakulás: az ÉTREND. Igyekszem ebben is megadni a fontos lépéseket, alapszabályokat. A többi rajtad múlik!

 

Hozzáteszek még egy motivációt: 8 alkalmas bérlettel alkalmanként 500 Ft-ért tudsz hasizom edzést végezni a Hasizom tréning órákon! A bérlet ára: 4.000,- Ft és 40 napra szól! Az alatt fel kell használd, így nincs lehetőség a lazításra! Próbáld ki, jelentkezz be még ma!

 

 

Órarend és bejelentkezés

 

Az otthoni edzéshez hamarosan felteszem a segéd videó anyagot, mellyel végig tudsz csinálni egy otthoni 15 perces edzést, ami épp elég ahhoz, hogy formában maradj!

Tudástár:

 

A hasizom nagyon gyorsan regenerálódik és minden nap mozgásban van. Ezért nehezebb eddzeni, mint más izomcsoportokat (hasonló még az alkar izom). A napi ingerek miatt ennél nagyobb ingerre van szüksége és mivel hamar hozzászokik a gyakorlatokhoz, érdemes gyakran cserélgetni őket. Az ismétlésszám minimum 15, de inkább 25-30 ami hatékony. Mivel gyors a hasizom regeneráció, ezért akár minden nap is edzheted, de legalább érdemes minden másnap!

 

Fölösleges nagy sebbel-lobbal napi több száz felülést és lábemelést végezni, ha nem megfelelő az étrend, nem látszanak majd a zsírpárnák alatt a feszes hasizmok. A férfiaknál 12%, a nőknél 14% testzsír szükséges ahhoz, hogy megfelelően látszódjanak a hasizmok. Sok helyen olvashatjuk, hogy kb. 70%-ban múlik a külsőnk a bevitt ételek mennyiségén és minőségén. A kockás has attól kockás, hogy nem fedi zsírréteg. Ehhez diétás étrendet érdemes követned, amivel a hasizmokat fedő zsírt eltünteted. A megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztás alapvető feltétele a zsírégetésnek. Ahhoz, hogy az anyagcsere élénküljön,  naponta legalább 3-4 liter vizet érdemes elfogyasztani. Így ráadásul a bőr által megkötött víz is távozni tud, sokkal látványosabbá téve a kockáidat!

 

Fontos a reggeli minősége, ami a napi anyagcserét beindítja. Lassan felszívódó szénhidrátokkal (pl. zabpehely) és kevés fehérjével (pl. főtt tojás, zsírszegény túró) megalapozodd a napodat, mehetnek a gyümölcsök is, de mindent csak mértékkel... Nap közben is ügyelj az étrendre, több zöldséget, és inkább halat, sovány húst, mint vörös húst, pékterméket fogyassz! Délután már kerüld a péktermékeket, viszont az edzések után magasabb fehérjetartalmú ételeket fogyaszthatsz az izomépülést támogatva (tojás, túró, hal). Kerüld a magas zsír és szénhidrát tartalmú ételeket, ezek vizet kötnek meg és csak gyarapítják a zsírréteget!

 

Ha mindezeket be tudod tartani, akkor már nincs lehetetlen! Sok sikert!

 

Archívum

» További bejegyzések