Új óratípus az órarendben: Instant Fitness

2014.04.22.

 

 

Hát ez meg mi lehet? - Teheti fel mindenki a kérdést. Azonnal oldódó, munka utáni rövid, de annál intenzívebb mozgás. Aki nem szereti a hosszantartó, másfél órás edzéseket, viszont mégis szeretne úgy mozogni, hogy annak legyen eredménye, akkor szívből ajánlom a 45 perces intenzív órát, ahol kifejezetten a célzott izomcsoportokat dolgoztatjuk meg. Heti két edzéssel a teljes test átmozgatását le tudod fedni. A hétfői edzés a láb-fenék-has megdolgozását célozza, a szerdai óra pedig a felsőtest-kar-has erősítését foglalja magában.

 

Az edzések felépítése: 10-15 perc dinamikus bemelegítés, 25-30 perc intenzív izommunka, 5 perc levezetés, nyújtás. Mi várható egy tulajdonképpen 30 perces edzéstől? Elég idő ez arra, hogy átmozgasson három testrészt? A válasz: igen! Mivel a gyakorlatok nem csupán izolált izommunkára épülnek, így funkcionálisan mozgatjuk át a célzott területeket, gyakorlatonként több izomcsoportot is bekapcsolva. A 30 perc alatt elérhető az izmok fárasztása, célzott megterhelése. Nemcsak a hölgyek, de az urak számára is oly fontos alakformálás felé komoly lépéseket lehet megtenni! A 30 perces intenzív munka kellőképpen átdolgozza és formálja a kényes testtájakat.

 

Lassan itt a nyár, utolsó esély még most keresni valami hatékony módszert a télen felpakolódott többlet ledolgozására és a fittségi állapot elérésére. Ha nem vagy még formában de a  rövid edzéseket végig tudod csinálni, akkor gyere és próbáld ki, mennyire működik nálad!

 

Várok mindenkit szeretettel az új órákon, keresd az órarendben!

Archívum

» További bejegyzések